mandag den 10. april 2017

Jarryd Hayne dojíma, ako si berie NFL predsezónne luk pre San Francisco 49ers

Bývalý NRL hviezda Hayne je v skvelej kondícii, aby sa 53-man zborom pre NFL obdobie, ktoré odštartuje pre 49ers proti Minnesote na 14. septembra.

Hra ako bežiaci späť a kop Returner, Hayne zapôsobil 49ers a NFL komentátormi s displejom standout v 23-10 strata pre Houston. 27-ročný bývalý rugby league obranca viedol oba tímy do spěchání yardov a kick-off sa vráti.

"Bolo to obrovské závažie zdvihnúť. Priniesol som veľký tlak na seba, chcel som, aby sa zmestili do…Chcel som ísť von a vyzerať ako americkej NFL hráč a mám pocit, že som to urobil, "povedal Hayne.

" Bola som naozaj nadšená a to bolo príliš veľké, pretože sme narazili na takhle hr ať A pár dní pred a tréner sa na mňa, len aby udržala v bránkovisku a nechať ho otvoriť. "

49ers 'hviezda quarterback Colin Kaepernick bol plný chvály pre Hayne. "On tam išiel a hral naozaj dobre.Hral rýchlo, mal veľký beh a mal pár dobrých pramice návratov, takže myslím, že každý je ohromený tým, čo urobil, "Kaepernick said.NFL problémy poznámka pripomínať hráča, aby sa zabránilo bojovať Prečítajte si viac

San Francisco playmaker bol požiadaný, či si myslí Hayne urobil dosť, aby rez. "To nie je moje rozhodnutie, ale myslím, že to robí veľmi silný argument, a to najmä s tým, čo urobil dnes," povedal.

Hayne robil v priemere 12 yardov od pramice vráti.Čoskoro v druhom štvrťroku, vytiahol 53-yard beh, prerážať diery v obrane ľavý bočný Texans ', než vstúpil dovnútra rádoby tackler a kefovanie off iné, než ísť von hraníc.

< p> beh viedlo k 49ers iba touchdown hry, keď Blaine Gabb ert hodil Garrett Celok dať 49ers vedenie 10-8 ísť do polčasu, a to prišlo z Hayne druhého dotyku v hre.

Aj keď je v šoku niekoľko miliónov ľudí na celom svete, pre Kaepernick nebolo celkom nečakané. "Bolo prekvapujúce, že to vyšlo tak skoro, ale sledoval som pár jeho zvýraznenie pásky…takže to nebolo niečo, čo ma prekvapilo moc, "povedal.

hra Hayne je určite dojem jeden z jeho najväčších fanúšikov ako San Francisco tréner Jim Tomsula doručená žiariace chválu pre austrálske a povedal, že bol najlepší prísť.

"To bol náš prvý pohľad na neho v živej akcie a my sme radi, že pre neho," povedal Tomsula. "Jarryd to profesionálny športovec. Urobil niektoré dobré veci, ale je to prvý predsezónne zápas a musíme pestovať odtiaľto. "

Hayne dokonca vyslúžil chválu NFL, ktorý tweeted o video z jeho bullocking 33-yard výkop návrat do svojich 12,7 miliónov nasledovníkov.Tomsula a NFL neboli jediní, zaujala je človek sám bol spokojný s jeho prvou chuť skutočnú akciu.

49ers čeliť Dallas Cowboys budúci víkend v pre-sezóny stret v Texase. San Francisco potom pred pravidelným sezóny proti Vikingom hrať Denver a San Diego vo svojich posledných dvoch hitouts.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar