lørdag den 15. april 2017

Sponzorstvo pretekárov a stávkových kancelárií sa začalo dlhým bojom

The Cheltenham Gold Cup a skupina One Sprint Cup v Haydock hľadajú sponzorov po Betfred bolo preukázané dvierka Jockey Club závodiskách, pretože firma nie je ABP. Betfair, ktorá je ABP, nahradil 888sport, čo nie je, ako sponzor mravčenie Creek Chase v Sandown.V utorkovom Racing Post medzičasom zdrojmi v spoločnostiach Ladbrokes a Paddy Power mlčali temer o svojej podpore na World Hurdle a Paddy Power Gold Cup, pod hlavičkou, ktorá tvrdila, že "viac veľkých bookmakrov je pripravených vytiahnuť zástrčku" z hlavných sponzorských obchodov . "Ladbrokes World Hurdle je závod, ktorý sme hrdí na to, že sme sa vyvíjali v posledných desaťročiach," uviedol hovorca spoločnosti Ladbrokes David Williams. "Máme trochu času na našej strane predtým, ako zmluva vyžaduje podpísanie, ale sme veľmi jasní, že chceme pracovať so športmi, ktorí oceňujú našu sponzorskú skúsenosť a poverenia.Neexistuje žiadny nedostatok športu so širokou odvolanie pre sponzorov, ako sme my, ktorí túžia pracovať s bookmakerov na zabezpečenie vzájomných výhod. "

Či Ladbrokes by vlastne vytiahnuť zástrčku na ich sponzorstvo je diskutabilné. Ak Cheltenham pokles obchodovať s non-ABP bookmaker, potom je to trať, ktorá je na tom plug-ťahanie. Všetky rovnaké, pre každého, kto hľadá zvonku to vyzerá ako len ďalší hádke medzi závodmi a stávkovanie pridať ku všetkým ostatným - desiatky?


stovky? - v priebehu rokov

Každá úradník na ministerstve pre kultúru, médiá a šport, ktorý vytiahol kr átku slamku pracovať na ďalšom Levy vysporiadanie by určite byť odpustené okamih head-in-rúk ..Dostihy a stávky nakoniec chceme to isté: vibrujúci, konkurencieschopnú a presvedčivé pretekanie. Tak prečo, pol storočia po kurzových stávok bola legalizovaná, sú stále navzájom po krku?

Ale je to viac než len ďalší hádky. Skôr sa jedná o prvé významné zapojenie do značné úsilie, aby zabezpečila udržateľné, obchodný systém financovania pre šport.Na pretekárskej strane je v súčasnosti tiež pôsobivé spojenie úsilia, pričom dostihové preteky tvrdia, že v budúcnosti budú ako sponzori vítaní iba ABP.

Existuje zmysel, v ktorom každý iný argument v pretekoch, od Budúcnosť športu na pozemnej televízii podľa pravidiel biča sa točí okolo tohto, pretože ide o dlhodobú bezpečnosť najdôležitejšieho toku príjmov športu. Ostatné diskusie sú irelevantné, ak preteky nemôžu získať svoj oprávnený p odiel na zisku z offshore stávok, pretože všetky budúce pozície potom je pomalý, nevyhnutný pokles.Keď alebo ak tento podiel je zabezpečené, závodné bude mať pevné finančné základy, ktoré potrebuje, a to nielen pre nasledujúcich päť alebo 10 rokov, ale 25 alebo 50.

Ako vždy u sponzoringu bod, ktorý je potrebné mať na pamäti, ako sa obe strany vymenia soundbites je, že stávkové kancelárie nemajú sponzorovať preteky, pretože to z nich robí pocit, že lepšie ľudské bytosti. Je reklamné výdavky, ako sú inzeráty v priebehu Channel 4 Racing, alebo v Racing Post, alebo peniaze vynaložené na krabiciach baviť vysokej valčeky na veľkých festivaloch. Dali peniaze, pretože v dlhodobom horizonte, sa dostanú ešte viac späť.

Bookmakeri, ktorí neplatia nič spoločné pretekanie z ich offshore príjmov tešiť aj na komerčné výhodu oproti tým firmám, ktoré robia.Plátok ich hrubého zisku, ktoré vedú môžu byť vynaložené na marketing, aby nalákali stávkari od svojich konkurentov, alebo jednoducho privádza do svojich marží, aby ich šance konkurenčné, alebo fondu pútavým "akčné ponuky" - reklamné predmety, v skutočnosti, Stávkové kancelárie Bet365 kúpiť nový účet.

Sponzoring peňazí je veľmi vítaným zdrojom príjmov pre závodiskách všetkých veľkostí. Aký iniciatíva ABP Zdá sa, že pochopiť, aj keď je márnosť krátkodobý zisk, ak to ohrozuje dlhodobú finančnú životaschopnosť pretekanie ako celku.Bolo by lepšie bežať preteky unsponsored ak je to nutné - aj keď je veľmi tenký riziko, že pri stane trati, ako je Cheltenham

Nick Rust, BHA výkonný riaditeľ, je kľúčovou postavou v ABP. iniciatívy a vďaka svojej dobe ako vedúci pracovník v oboch Coral a Ladbrokes, že má veľmi šikovný nápad, o čo presne racing stojí na veľkých firiem. Rovnako tak mimochodom, robí Martin Cruddace, muž zodpovedný za Arena Racing Company (ARC), najväčšej britskej závodisko skupiny, pokiaľ ide o príslušenstvo, ktorý bol poverená generálna riaditeľka Asociácie britských stávkových kancelárií, až na začiatku tohto roka.

k dispozícii je tiež možnosť prvého na trhu výhodu v tejto situácii, ktorá by mohla fungovať na prospech Racing.Ako rýchla akvizíciu Betfair na Tingle Creek sponzorstvo ukázalo, stav ABP kladie stávkovú kanceláriu v silnej pozícii vyzdvihnúť cenné zákazky od svojich súperov. Prvý hlavný hráč rozbiť kryt z radov offshore preťahovanie môže byť v pozícii, aby zamknúť ich konkurencia z niektorých hlavných sponzoringu pre nadchádzajúce roky.Paddy Power Gold Cup - ktorý má zvláštny význam ako firma nemá prítomnosť na festivale - je jasným príkladom

To všetko je súčasťou procesu budovania jasná pozitíva pre postavenie ABP ,. a kvantifikovateľné negatíva pre stávkové kancelárie, ktoré odmietajú zaplatiť svoj spravodlivý podiel, a napriek rečiam zástrčiek vyťahovanie, závodné bočné zdá sa, že hrať svoju ruku celkom dobre v túto chvíľu. Ak Paddy Power a Ladbrokes sú pripravení prejsť so svojimi hrozbami vypadnúť z hlavných sponzoringu, to je stávka, ktorá musí byť volaná.

Bet365-Otvorte si účet

1 kommentar: