fredag den 14. april 2017

Peyton Manning vylúčiť nedeľňajšom zápase proti Chicago Bears

Broncos tréner Gary Kubiak sa deje s záložný Brock Osweiler, ako sa snaží dostať jeho 39-ročný zadák zdravé.

Kubiak povedal, že sa stretol s Manning po dobu jednej hodiny v pondelok ráno a povedal mu o jeho rozhodnutie -., ktoré Manning nepáčilo

"nikdy som nestretol hráča, ktorý súhlasil, že," povedal Kubiak. "Myslím, že nie, že to tam dnes a chce odísť, chce robiť všetko, čo môže pre svoj futbalový tím a ja som vedel, že som očakával, že.

" Snažil som sa vyjadriť k nemu moje obavy sa dostať ho späť k sebe a cítiť lepšie a myslím, že chápe postoj som v a som si istý, sakra pochopiť typ človeka, ktorého je a hráč si ich. "Peyton Manning zlomí rekord stretávacie Brett Favre je .. [a stolicu Viac

Manning nebude praktizovať tento týždeň ani bude mu vyhovovať proti medveďov, kedy nováčik Trevor Siemiany bude zálohovanie Osweiler, povedal Kubiak.

Manning strávi veľa času s tímom atletický tréner Steve Antonopulos tento týždeň.

"All pozornosť smeruje k získaniu ho zdravé," povedal Kubiak.

Kubiak by sa špekulovať, ako dlho môže byť Manning out, hovorí: "naším cieľom nie je dnes deje okolo, alebo Chicago Bears.Sme všetci v tomto týždni ako futbalový tím, aby sa lepšie a dostať pripravení ísť hrať. "

Iba čas Manning niekedy zmeškal štart vo svojej 18-ročnej kariéry prišiel, keď on si odsedel celú históriu sezónu 2011 po sérii krčných operácií, ktoré nakoniec viedli k jeho odchodu z Indianapolis a jeho podpis sa Broncos.

Takže Osweiler jeho prvý štart NFL prídu na svoje 25. narodeniny.Je to štv rtý rok pre Arizona štátu, ktorého GM John Elway vybraný v druhom kole v roku 2012 návrh s výslovným zámerom slúžiť ako Manninga chránenec a eventuálne nástupcu.

Osweiler svoje prvý štart prichádza proti bývalým trénerom Broncos John Fox a jeho zamestnanci, ktorí vedia všetko o svojich silných stránkach a tendencií.

Manning mal najhoršie zápas svojej kariéry v nedeľu v Denveri 29-13 straty Kansas City. On dokončil 5 20 priechodov pre 35 yardov so štyrmi zastaveniami a mal rating 0,0 passer.

Manning sa zaoberá rôznymi neduhy, vrátane roztrhané plantárna fascie v jeho nohe, osoby oboznámený so situáciou povedal Associated Press v pondelok.Má tiež bolesť v pravom ramene a poranenia hrudný kôš.

Po hre v nedeľu, Kubiak povedal, že mal konštatovať Manning proti Kansas City, ale zopakoval, že Manning bol jeho quarterback a začne budúci týždeň v prípade zdravé.

On zmenil jeho názo r potom, čo cez noc na to myslieť a sledoval hru na film.

"jednoducho si myslím, že je to grind sezóny, banda rany a modriny a samozrejme rameno chodidlo trápi ho prichádza z Indianapolis a mal nejaké problémy rebrá, "povedal Kubiak. "…Takže si myslím, že je to kombinácia vecí.A s tým neprišiel všetky bežné prípravy, ale viete, že robil všetko, čo mohol urobiť, aby hral za svojho futbalového tímu.

"a urobí to znova tento týždeň taky. Môžem vám povedať, že. Urobí to tento týždeň taky. A ja viem, a ja to rešpektujem, ale mám pocit, že je potrebné, aby toto rozhodnutie a viem, že v mojich rozhovoroch s ním a všetko, nemám pochýb o tom, že je to najlepšie rozhodnutie, ako pokročiť v tomto týždni. "


Ingen kommentarer:

Send en kommentar